Creşterea eficienţei derulării proiectelor de parteneriat public-privat.
Pentru a creşte competitivitatea entităţilor publice, în domeniul parteneriatului public-privat, este necesar ca acestea să inventarieze posibilele lucrări, servicii care pot face obiectul unui contract de parteneriat public privat şi să fie publicate pe pagina de internet a entităţii publice. Totodată este necesar a se publica pe pagina de internet şi patrimoniul public şi privat al entităţilor publice. În acest fel eventualii parteneri privaţi vor putea vedea posibilele oportunităţi de afaceri existente şi implicarea lor într-un parteneriat cu entitatea publică. Prin publicarea lor se vor oferi oportunităţi de dezvoltare economică unde investitorii privaţi îşi pot manifesta dreptul de a participa în cadrul procedurii de selecţie, dacă este dispus să asigure finanţarea pentru una sau mai multe dintre etape ale unui proiect de parteneriat public-privat.
În acest fel entităţile publice prin aplicarea procedurilor de publicare şi de încheiere a contractelor de parteneriat public-privat va exploata cu eficienţă sporită utilizarea patrimoniului public şi/sau a fondurilor publice, utilizând criterii ce trebuie să reflecte avantajele de natură economică, satisfacerea interesului public al cetăţeanului astfel rezultând obţinerea rezultatului urmărit, luând în considerare şi efectele concrete preconizate a se obţine în domeniul social şi în cel al protecţiei mediului şi promovării dezvoltării durabile.
Investitorul privat va putea propune spre analiză şi derulare alte oportunităţi de parteneriat public-privat. Entitatea publică va lua în analiză propunerea făcută de investitorul privat şi îi va formula un răspuns pertinent, motivat şi justificat.
Astfel propun modificarea art.23 din Legea nr.178/01.10.2010
ART. 23
(1) Iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat aparţine partenerului public.
(2) Pentru iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat, iniţiatorul întocmeşte un studiu de fundamentare şi prefezabilitate.
(3) Costurile generate de realizarea studiului de prefezabilitate sau de fundamentare cad în sarcina iniţiatorului.
cu :
(1) Iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat aparţine atât partenerului public cât şi privat.
(2) Pentru iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat, partenerul public întocmeşte un studiu de fundamentare şi prefezabilitate; dacă partenerul public consideră oportun un parteneriat public-privat solicitat de către iniţiatorul privat, va declanşa, de asemenea, procedura de întocmire a studiului de fundamentare şi prefezabilitate.
(3) Costurile generate de realizarea studiului de prefezabilitate sau de fundamentare cad în sarcina partenerului public.
În acest fel entităţile publice prin aplicarea procedurilor de publicare şi de încheiere a contractelor de parteneriat public-privat va exploata cu eficienţă sporită utilizarea patrimoniului public şi/sau a fondurilor publice, utilizând criterii ce trebuie să reflecte avantajele de natură economică, satisfacerea interesului public al cetăţeanului astfel rezultând obţinerea rezultatului urmărit, luând în considerare şi efectele concrete preconizate a se obţine în domeniul social şi în cel al protecţiei mediului şi promovării dezvoltării durabile.
Investitorul privat va putea propune spre analiză şi derulare alte oportunităţi de parteneriat public-privat. Entitatea publică va lua în analiză propunerea făcută de investitorul privat şi îi va formula un răspuns pertinent, motivat şi justificat.
Astfel propun modificarea art.23 din Legea nr.178/01.10.2010
ART. 23
(1) Iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat aparţine partenerului public.
(2) Pentru iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat, iniţiatorul întocmeşte un studiu de fundamentare şi prefezabilitate.
(3) Costurile generate de realizarea studiului de prefezabilitate sau de fundamentare cad în sarcina iniţiatorului.
cu :
(1) Iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat aparţine atât partenerului public cât şi privat.
(2) Pentru iniţierea unui proiect de parteneriat public-privat, partenerul public întocmeşte un studiu de fundamentare şi prefezabilitate; dacă partenerul public consideră oportun un parteneriat public-privat solicitat de către iniţiatorul privat, va declanşa, de asemenea, procedura de întocmire a studiului de fundamentare şi prefezabilitate.
(3) Costurile generate de realizarea studiului de prefezabilitate sau de fundamentare cad în sarcina partenerului public.
O idee mai proasta nu ati gasit???
RăspundețiȘtergereEu propun sa va montati o camera de supraveghere si in dormitor , ar fi mai interesant decat in clasa
Va înţeleg indignarea, dar pe mine, ca părinte, mă interesează viitorul copiilor. Eu vreau să pot asista, fără să deranjez ora. Accesul s-ar putea face doar pe bază de parolă, acordată părintelui, elevului, iar programul va oferi pe e-mail, informaţii privind data/ora accesării orelor.
RăspundețiȘtergereElevi care nu se pot deplasa la scoala, din motive medicale, ar putea înregistra ora.