1.10.15

Solutie pentru cotele de imigranti impuse

Soluţia pe care o propun pentru problema migranţilor este ca fiecare sat sa adopte o familie de imigranti. Migranţi vor fi găzduiţi în casa celui mai gospodar om din sat, ei vor participa la munca satului alaturi de săteni si în schimb acestia îi vor găzdui şi le va face cunoştinţă cu viaţa neaoşă a satului străbun. Este o greseală să se construiască centre de refugiaţi. Ei trebuie înregistraţi şi distribuiţi pe judeţe şi de aici pe sate. Migranţi de religie musulmană dacă sunt primiţi şi găzduiţi împreună chiar şi doua familii chiar şi în acelasi sat, nu se vor integra in viata romaneasca. Singura solutie este ca familia musulmană să fie izolată de influentele islamice, doar asa vom putea asimila o populatie numeroasa, fara sa fim afectati. In Romania sunt 13.265 de sate. Deci putem asimila o cota mare de imigranti 13.265 x 4 (persoane) = 53060 de imigranti. Daca se strang 200 de musulmani intr-un centru, vor dori sa-si construiasca o moschee iar imamul lor le va baga in cap legea Sharia.
Am incercat sa va aduc in centrul atentiei un concept filosofic fundamental, toti ne nastem egali dar cei din jur ne influenteaza constiinta in functie de caracterul celor ce ne inconjoara si in functie de bagajul de cunostinte dobandite. Am vrut sa pun accent doar pe faptul ca o persoana sau o familie, poate fi influentata pozitiv de viata frumoasa a satului romanesc, leaganul caracterului neamului romanesc. Eu sper ca munca in acel habitat fara influente musulmane, poate absorbi si influenta spre lucruri pozitive un om sau o familie, spre dragoste, iubire, munca, umanism, crestinism. Eu nu am spus ca imigrantii sa mearga la oras ci sa stea la sat. Cu adevarat problema va fi cand se vor duce la liceu si la facultate. Aveti dreptate, este un risc imens. Comportamentul este influentat de cunoastere si ambient. Dar noi nu am reusit sa integram ţiganii pe timpul lui Ceauşescu şi rrrromii pe timpul lui Iliescu, Constantinescu, Basescu, Klaus. Oare cum vom putea integra musulmani cu o cultura scrisa si traditionala? Nu cred.... speram doar. Stiu un lucru....daca tot trebuie sa-i preluam, sa nu-i gazduim in centre, riscul este imens. Ca alternativa eu am propus sa-i separam, ca sa le fie modelat caracterul in functie de ambient si cunoastere furnizata de traditiile satului romanesc, leaganul civilizatiei noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentariile dvs. Acestea sunt totdeauna constructive.